Food · na dobry początek

Akcja – reaktywacja

Mój blog przeszedł już szereg eksperymenów. Był czytany, później nieużywany. Różnie. Chyba głównie dlatego, że teraz każdy pisze, wrzuca foteczki i w gruncie rzeczy robi co chce. I dobrze! Tylko, że jakoś mnie to przerażało. Po co robić coś co robi dzisiaj każdy? Jak działać, aby pokazać swój indywidualny styl?

W sumie nadal nie znam odpowiedzi na te pytania, ale będę przynajmniej działać systematycznie i zobaczymy co mi z tego wyjdzie.

Ta od dawna wisząca w sieci witryna będzie teraz spełniała kilka funkcji. Przede wszystkim uzupełni profil fotograficzny nieco ostatnio przeze mnie zapomniany (https://www.flickr.com/photos/mzalewska/). Będzie także stanowić miejsce, w którym skomentuję swoje działania.Umownie mowa tu o fotografii, jedzeniu, fotografii jedzenia, ale też doskonaleniu siebie i dążeniu do bycia fit.

Nawet gdy to piszę, wydaje mi się to zwyczajne i nudne.

Mimo to, muszę jednak publikować!

…i ćwiczyć wordpressowe umiejętności.

Na zachęte wrzucam moje ostatnie dzieło. Przepis na ciasto pomidorowe znajdziecie w Jadłonomii.

Życzę miłej niedzieli i do zobaczenia!

dsc_0989-edit-edit-edit

*Zdjęcia zamieszczane w postach są mojego autorstwa, z przepisami będzie różnie 🙂

Skomentuj

